Kuidas kõik algas...

Kuidas kõik algas...

Alguses oli muna ja siis kana...või oli see nüüd vastupidi... igatahes minul oli alguses muna ja siis alles kana,sest olgem ausad, meie esimesed katsetused köögis süüa teha piirduvad tavaliselt siiski vaid muna praadimisega.Rääkides praemunast siis pean tõdema,et vabatahtlikult seda minu taldrikult enam ei leia :) Tõsisemalt hakkasin süüa tegema põhikoolis ja söögitegemist nautima alles 6 aastat tagasi Viimasel paaril aastal olen keskendunud rohkem küpsetamisele,see on omaette maailm mis köidab.Käesolevasse blogisse talletan läbiproovitud retsepte ja kindlasti on teretulnud tagasiside :)

Tuesday, August 2, 2011

Soe aedoasalat köögiviljadega :)

Tuli üks õhtu mõte vanaema juurde õunajahile minna,õunad käes pakkus vanaema mulle suvikõrvitsaid ja kuna mul oli plaanis mingi päev täidetud suvikõrvitsaid teha siis võtsime vanaema autopeale ja sõit põllule sai alata. Loogiline , et kui juba põllule sai tuldud siis sai ämber head paremat täis kuhjatud.Porgandeid-mis veel suhteliselt väiksed , sibulaid , aedubasid , tilli, peeti , peterselli ja loomulikult palju väikseid suvikõrvitsaid  :) Olin saagi üle õnnelik ja algas kojusõit !
Oli selge,et kui ma plaanin teha sellist juurviljadest koosnevat salatit siis söömisrõõm jääb ainult mulle ! Vähesed vanemad on õnnistatud juurvilju armastavate lastega,või olen mina ainus ?? Aga pole hullu , jääbki mulle rohkem.
Kõigepealt kupatasin aedoad soolvees,samal ajal tüheldasin ja tegin peeniskesteks ribadeks porgandi , hakkisin suvikõrvita , sibula ja küüslaugu. Pann sooja sibul , porgand ja küüslauk hauduma. Edasi lisasin kupatatud aedoad ja suvikõrvitsa , maitsestasin basiiliku ja peterselliga . Maitses vähemalt mulle väga , mõnus ja kerge lõuna .

No comments:

Post a Comment