Kuidas kõik algas...

Kuidas kõik algas...

Alguses oli muna ja siis kana...või oli see nüüd vastupidi... igatahes minul oli alguses muna ja siis alles kana,sest olgem ausad, meie esimesed katsetused köögis süüa teha piirduvad tavaliselt siiski vaid muna praadimisega.Rääkides praemunast siis pean tõdema,et vabatahtlikult seda minu taldrikult enam ei leia :) Tõsisemalt hakkasin süüa tegema põhikoolis ja söögitegemist nautima alles 6 aastat tagasi Viimasel paaril aastal olen keskendunud rohkem küpsetamisele,see on omaette maailm mis köidab.Käesolevasse blogisse talletan läbiproovitud retsepte ja kindlasti on teretulnud tagasiside :)

Wednesday, July 20, 2011

Üks väga maitsev keeks !

Olen ammu tahtnud teha ühte mõnusat ja head keeksi,seekord otsustasin teha suhteliselt ''tavalise'' ehk ilma mingite lisanditeta.Oluline,et oleks retsept kus kõik asjad kodus olemas.Ainuke asi mida võibolla igaühel igapäevaselt külmkapis ei leidu on toorjuust aga mul oli see olemas ja kuna ei suutnud midagi targemat välja mõelda kuhu see toorjuust ära paigutada siis sai ta keeksi taigna sisse :) Aga olen ülimalt rahul ise lõpptulemiga ja tagasiside koduselt maiasmokalt oli ka über positiivne siis läheb keeks kindlasti kordamisele :)
Retsept leidsin siit

No comments:

Post a Comment